3 Aralık 2008 Çarşamba

TIME 2008 2. Gün



Evet sonunda TIME 2008 bitti. İkinci günü önceki senelerden farklı olarak öğlene kadardı. Aslında daha mantıklı çünkü ikinci gün öğleden sonra katılım inanılmaz düşüyordu.
Sabah Gerd Leonhard'in konuşması gerçekten çok keyifli ve bilgilendiriciydi. Aynı zamanda da üzerinde tartışacak birçok konuya kapı açtı.
Ardından Avea'dan Ceyda Yıldırım, Tunç Berkman ve Mobilturk'ten Nedim Karasu'nun katıldığı 3G ve Yeni Fırsatlar Paneli vardı. 2009 yılı içerisinde 3G'nin nasıl bir ivme kazanacağını ve ne tür fırsatlar olduğunu hem Operatör gözünden, hem de Çözüm Sağlayıcı gözünden görmüş olduk.
Son panelde, Doruktan Türker'in keyifli moderasyonu ile Pozitron'dan Fatih İşbecer ve bu sefer Saran Media adına konuşan Nedim Karasu, Dijital İçeriğin Nereye Kadar Ücretli olacağı üzerine görüşlerini bildirdiler.
Evet bu sene benim için Konuşmacı olduğumdan dolayı ayrı bir yeri olan bir TIME etkinliğini daha bitirdik. Önceki senelere göre biraz daha katılım yönünden zayıf olsa da yine de sektörün önde gelenlerini bir araya getirmesi açısından önemli bir etkinlik.
Emeği geçen herkese ben de buradan teşekkür etmek istiyorum.

Hiç yorum yok: